Monday, July 14, 2014

Büyümüş MÜŞ!

Büyümüş de, dışarı çıkmaya karar vermiş. Kendi kendine çıkacakmış. Salondan dış kapımız görünüyor. Kapının önüne geldin. Büyük bir kız gibi kasıla kasıla... "anneee men dıçayı cıcıyoyum. bay baay " dedin. Bay bay derken çok sakindin.
Ben bile evden çıkarken babana bu kadar soğukkanlı, "ben çıkıyorum" demiyorum yani. O kadar havalı :)) 2 kelimelik cümle, 3 kelimelik cümle sayarken bunu duymak beni şoka soktu.
Devamında ayakkabılıktan ayakkabılarını aldın bana doğru getirdin tabi. Napacan bakalım diye merak ettiğimden giydirdim. Kapıya yöneldin. Kulbuna yetişmeye çalıştın. Olmadı. Birşey demeden mahsun mahsun gözüme baktın. Çıktık beraber.....
Sonuç olarak büyüdüğünü gösterme çabası içindesin. İyi de mağdem çişini niye sağa sola yapıp geziyorsun be kızım. Halıları topladım. Koltuklar da yıkamaya verilmez ki. Sen söylüyordun çişini. Neyin inadı bu ?

1 comment:

  1. Benim süper annem, asla inat değil yaşına bağlı bir süreç, ilerledikçe gelişecek.

    ReplyDelete