Wednesday, June 11, 2014

Büyüdüm Büyüdüm

Ritüllerimiz...
  • Her yemekten sonra elini eyvallah yapar gibi göğsüne vurup "doydu doyduuu" diyoruz. Dudaklarımızı büzüştürmeyi de unutmuyoruz. Otel tatilimizden kalma alışkanlık. Dedemiz her sofradan sonra doydum dediğinde "tamam, ısrar etmeyin çocuğa."  deyip, parka götürürdü.
  • Yine yemekten sonra "büyüdüm büyüdüm" diye şarkı söylüyoruz. (Pınar Süt Reklamı.)
  • Sabah uyandığımızda "anniiee" diye ağlayıp, eğer bakıcı teyzeni görürsen "giiit, giit" diye  bağırıyorsun. Sağolsun onun da emeği sende çok ama sanırım hiçkimse anne, baba yerine konmuyor. Bu durumda teyzen "tamam kızım" deyip odasına geçiyormuş. Sen de, battaniyeni kafana örtüp,  oturma odasına yavaş yavaş gidiyormuşsun. Sonra muzip gülüş, ce ee.
  • Yemek yedirirken üst komşumuz Hatice Abla gelir, sana kızar diye korkutuyorum. Sen de gözlerini kapatıp, yok, yok (dok) diyorsun. Gözlerini kapattığında onu görmediğin için gelmeyeceğini sanıyorsun. Bir gün yemek yemiyorsun diye, alıp seni üst kata çıkarmaya kalktım, yine gözlerini kapattın sıkı sıkı :)
  • Her akşam bizi kapıda karşılayıp "Paark, Paak" diye bağırıyorsun.


No comments:

Post a Comment